-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče
Dividenda znanja
Šifra proizvoda:
9788676680269
Cena:
1,944.00RSD
Na zalihama
UPRAVLJANJE TOKOVIMA ZNANJA SA CILJEM STVARANJA DODATNE VREDNOSTI!
Kako se kompanije mogu pripremiti za veći uspeh u ekonomiji znanja?
Da smo ovu knjigu pisali pre pet godina, verovatno bi počela ovako:
“Jedina izvesnost koja postoji u korporativnom životu je izvesnost promene.“ Ovo je poznata činjenica već mnogo godina. Pa ipak, promene su danas mnogo brže, radikalnije, snažnije nego ikad pre u našoj istoriji. Povećana dostupnost informacija, preteća prezasićenost i jednostavan pristup informacijama, katapultirali su svet iz industrijske ekonomije u ekonomiju znanja. Svet se iz dosadašnjeg tradicionalnog tržišta transformiše u virtuelni tržišni prostor. Globalno delovanje više nije opcija, već zahtev. U isto vreme, menadžeri se suočavaju sa sve večim brojem sve složenijih izazova po principu: ,,Misli globalno, deluj lokalno“; Proizvodite jeftino i za masovnu upotrebu“; “Ne radi prvo na razvoju, pa tek onda na plasmanu nego se istovremeno usavršavaj i trguj. “
Danas je sve ovo dobro poznato. Neizvesnost je postala zapovest kako današnjeg tako i svakog sledećeg dana. Menadžeri se suočavaju sa tim da će što dublje budemo ulazili u ekonomiju znanja, donošenje odluka biti sve složenije i prevazići, čak, i naše najgore noćne more. Jer je u ekonomiji znanja najvažnije da se brzo i efikasno odgovori na neočekivane i neuobičajene zahteve tržišta, i u isto vreme žonglira konfliktnim interesima sve manje pomirljivih strana.
Promena postaje paradoksalna pošto ekonomija znanja uspostavlja nova pravila poslovanja. Kompanije dele svoje proizvode besplatno. Troškovi i vreme isporuke elektronskih proizvoda, na primer, skoro da su ravni nuli. Najbolji proizvodi svake godine postaju sve jeftiniji. A kompanije koje se najbrže razvijaju su one sa nematerijalnim resursima.
Pritisak više ne dolazi samo od rastuće konkurencije i sve zahtevnijih potrošača. Javno mnjenje očekuje od kompanija pozitivan uticaj na društvo, kao što je, na svoju žalost, Shell otkrio u slučaju sa kompanijom Brent Spar. Kada su objavili svoje planove da će je ugasiti, javno mnjenje ih je nateralo da do kraja istraži i druge raspoložive metode. Kompanije više ne mogu da prežive ako postoje samo da bi se takmičile; sada moraju biti spremne i da traju.
„Autori upozoravaju da upravljanje znanjem u organizacijama(njegovo kreiranje i raspodela) neće automatski dovesti do uspeha. Uspeh će se dogoditi onda kada znanje dobije odgovarajući značaj u razvoju kapaciteta kompanija za stvaranje dodate vrednosti“
-JAN PAUL GROLLE, glavni urednik Holland Management Review
„Orjentacija na vrednosti je ono što nalazimo da je posebno obavezujuće u KPMG pristupu upravljanju tokovima znanja. Razumeti koliko su značajna nematerijalna sredstva(aktiva) nije toliko važno ako se ta sredstva ne izbalansiraju i ako se ne realizuje njihov potencijal“
-MARK O COONER, viši analitičar Yankee Group, Boston
„Knjiga vodećih autora u kojoj je sistematizovano znanje iz oblasti upravljanja znanjem, motivacije radnika znanja i ekonomije znanja može biti od ogromne koristi kako poslovnoj tako i akademskoj javnosti za upoznavanje sa osnovnim karakteristikama nove poslovne realnosti. Kada se menjaju paradigme problemi koji nastaju ne mogu se rešavati postojećim načinom razmišljanja, jer su i nastali kao posledica tog načina razmišljanja. Knjiga Dividenda znanja je odličan izbor, jer su u njoj predstavljene osnovne karakteristike nove paradigme ekonomije znanja , čije je poznavanje predspostavka za ostvarenje većih uspeha organizacije u sve konkurentnijem svetu gde samo kvalitet razmišljanja brzina reagovanja i poslovna mudrost definišu razliku.“
-PROF. DR ZORICA UZELAC, redovni profesor FTN u Novom Sadu i konsultant Adizes SEE
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Dividenda znanja” Odustani od odgovora
Kategorije: Biznis i ekonomija, Menadžment i organizacija
Godina izdanja | |
---|---|
Izdavač | |
Autor | |
Jezik | |
Pismo | |
Broj strana | |
Povez i format | |
Zemlja porekla | |
Jedinica mere |
9788676680269 8676680269
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.