-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče
Data Status na međunarodnoj konferenciji ELTAM Days 2025 u Nikšiću

Na Fakultetu za filologiju Univerziteta Crne Gore u Nikšiću 9. i 10. maja održana je prestižna međunarodna konferencija ELTAM Days 2025: Education as the Passport to the Future, u organizaciji Udruženja nastavnika engleskog jezika Crne Gore – ELTAM. Ove godine nacionalna konferencija se održava deseti put. Gosti iz inostranstva su četvrti put na konferenciji, tako da su ELTAM Days među najvećim skupovima nastavnika i obrazovnih stručnjaka iz zemlje i inostranstva.


Data Status je ponosno učestvovao kao jedan od sponzora i izlagača, predstavljajući svoja izdanja iz oblasti učenja engleskog jezika – udžbenike i priručnike koji su već godinama pouzdani saveznik nastavnicima širom regiona.
Pored izuzetno bogatog programa koji je uključivao radionice, predavanja i panele, poseban značaj događaju dalo je prisustvo Ivane Milošević, dobitnice priznanja najbolji nastavnik lider na svetu za 2024. godinu (Global Teacher Leader Award), koja je u svojoj praksi prepoznala i koristi izdanja Data Statusa.

Konferenciju su podržali brojni relevantni partneri, uključujući Ambasadu SAD u Podgorici, RELO – Regionalni ured za engleski jezik Stejt departmenta, Ministarstvo prosvete Crne Gore, Evropski centar za savremene jezike Saveta Evrope, British Council, Pearson, SOL (Sharing One Language) i Institut za udžbenike i nastavna sredstva.
Učešće Data Statusa na ovakvom događaju potvrđuje našu posvećenost razvoju savremene nastave i kontinuiranoj podršci nastavnicima. Verujemo da je obrazovanje zaista "pasoš za budućnost", a partnerstva poput ovog nas dodatno motivišu da stvaramo kvalitetne obrazovne sadržaje – za generacije koje dolaze.
