-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče

NOVAC - IZMEĐU SILE I POVJERENJA
2,199.00RSD Originalna cena je bila: 2,199.00RSD.1,979.10RSDTrenutna cena je: 1,979.10RSD.

Razumijevanje Vaše ekonomije
1,499.00RSD Originalna cena je bila: 1,499.00RSD.1,349.10RSDTrenutna cena je: 1,349.10RSD.
Suvremena prodaja stvaranje vrijednosti za kupca
Šifra proizvoda:
T9789532460438
Cena:
6,490.00RSD Originalna cena je bila: 6,490.00RSD.5,841.00RSDTrenutna cena je: 5,841.00RSD.
Na zalihama
STVARANJE VREDNOSTI ZA KUPCA!
Suvremena prodaja je vrhunski udžbenik iz prodaje jer integriše koncepciju kupca u svakoj fazi prodaje. Posebno naglašavamo metodičke i didaktičke mogućnosti koje ovaj udžbenik pruža profesorima i tako olakšava predavanje i čini ga izazovom.
Prodavci i prodajni timovi trenutno se bave redefinisanjem svojih uloga i usvajanjem novih oblika prodaje. Promene o kojima je reč u 10. izdanju Suvremene prodaje izazvane su brzim promenama tržišnih uslova kao i naraslim očekivanjima kupaca.
Današnji zahtevniji kupci očekuju od prodavaca stvaranje i prenošenje doslednog i uverljivog pojma vrednosti u svakoj fazi prodajnoga procesa. Kako stvoriti i preneti tu vrednost je šira tema ovoga novog izdanja.
Svrha svakog novog izdanja knjige Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca je da učini ovaj udžbenik što praktičnijim i primenjivijim. Pre svakog novog izdanja ponovo se detaljno pregleda nekoliko stotina članaka, knjiga i istraživačkih radova.
Autori takođe proučavaju popularne programe obrazovanja u prodaji, kao što su na primer koncepcijska prodaja, frizirana (engl. spin) prodaja, prodaja sa verodostojnošću i prodaja rešenja. Ovim programima obrazovanja služe se vodeće korporacije kao što su Microsoft, Marriott, Principal Financial Group, Wells Fargo Bank, UPS, SAS Institut i Xerox.
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Suvremena prodaja stvaranje vrijednosti za kupca” Odustani od odgovora
Kategorije: Biznis i ekonomija, Ekonomska teorija
Zemlja porekla | |
---|---|
Jedinica mere | |
Autor | |
Godina izdanja | |
Izdavač |
T9789532460438
Dostupno na sledećim lokacijama:
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.