Design thinking 5

Šifra proizvoda:

9788663030688

Cena:

1,540.00RSD

Na zalihama

Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.

Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove problem, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im lako se u svakoj fazi.

Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.

Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!

Recenzije

Još nema komentara.

Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Design thinking 5”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pismo

Izdavač

Autor

Godina izdanja

Jezik

Broj strana

Povez i format

Jedinica mere

9788663030688 8663030688
Dostupno na sledećim lokacijama:

Od istog autora

Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.

Nedavno pregledani proizvodi