Destinacija kao brend

Šifra proizvoda:

K9788671024549

Cena:

1,980.00RSD

Nema na zalihama

Da li određena mesta imaju privlačnost i ugled koje zaista zaslužuju? Ne uvek. Veoma je teško ubediti ljude da promene svoje utiske, o tome koja su mesta poželjna za život, za rad, za studiranje ili za odmor, pa čak i kuda bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznavanje kulturne baštine.

Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Koka-kola, Najki ili Soni kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posetilaca.

Usredsređujući se na čitav niz studija slučaja širom Evrope, Amerike, Afrike, Srednjeg Istoka i Azijskog Pacifika, autori ove knjige ukazuju nam na to da brendiranje usmereno na jasno definisane ciljne grupe, određene na osnovu istraživanja, a i motivisanja potoršača, vodi ka sigurnom uspehu. Svako mesto na planeti može privući pažnju, važno je samo setiti se na koji način.

Recenzije

Još nema komentara.

Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Destinacija kao brend”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Godina izdanja

Autor

Jezik

Pismo

Broj strana

Povez i format

Izdavač

K9788671024549

Za više informacija o proizvodu poslati upit na webshop@datastatus.rs

Od istog autora

Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.

Možda vam se dopadne

Nedavno pregledani proizvodi