-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče
Destinacija kao brend
Šifra proizvoda:
K9788671024549
Cena:
1,980.00RSD
Nema na zalihama
Da li određena mesta imaju privlačnost i ugled koje zaista zaslužuju? Ne uvek. Veoma je teško ubediti ljude da promene svoje utiske, o tome koja su mesta poželjna za život, za rad, za studiranje ili za odmor, pa čak i kuda bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznavanje kulturne baštine.
Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Koka-kola, Najki ili Soni kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posetilaca.
Usredsređujući se na čitav niz studija slučaja širom Evrope, Amerike, Afrike, Srednjeg Istoka i Azijskog Pacifika, autori ove knjige ukazuju nam na to da brendiranje usmereno na jasno definisane ciljne grupe, određene na osnovu istraživanja, a i motivisanja potoršača, vodi ka sigurnom uspehu. Svako mesto na planeti može privući pažnju, važno je samo setiti se na koji način.
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Destinacija kao brend” Odustani od odgovora
Kategorije: Biznis i ekonomija, Menadžment i organizacija
Godina izdanja | |
---|---|
Autor | |
Jezik | |
Pismo | |
Broj strana | |
Povez i format | |
Izdavač |
K9788671024549
Za više informacija o proizvodu poslati upit na webshop@datastatus.rs
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.