-
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče

Jezik slovenske kulture
1,980.00RSD

ÉJSZAKAI VETÍTÉS (Noćna projekcija)
990.00RSD
Digitalne komunikacije
Šifra proizvoda:
9788662634962
Cena:
1,430.00RSD
Na zalihama
Pred budućim čitaocima je jedan sveobuhvatan, savremen i praktičan pristup digitalnim komunikacijama, suštinski važnim za savremeno poslovanje. Imajući u vidu visok naučni kvalitet, izuzetan istraživački doprinos proučavanjima digitalnih komunikacija i savremenih korisnika, zaista mi predstavlja čast što mogu da preporučim ovu knjigu studentima, istraživačima i čitaocima zainteresovanim za razumevanje digitalnih komunikacija i marketinga.
Prof. dr Milica Slijepčević
Knjiga obuhvata teorijski i praktični aspekt digitalne komunikacije, marketing sadržaja, iskustveni marketing, emotivni marketing, socijalni marketing, medijske komunikacije. Sigurnim rečima, knjiga vodi čitaoce kroz digitalne komunikacije, stilove komunikacije, sadržaje, kampanje, slogane, rečenice, portale, profile, imejl-komunikacije, podkast razgovore, kreativne sadržaje u oblasti poslovanja, edukacije, zdravstva, slobodnog vremena.
Prof. dr Radmila Janičić
Oblast digitalnih marketing komunikacija je izuzetno podložna promenama, što je i veoma čest razlog zašto se mnogi autori ne upuštaju u pisanje knjiga čiji podaci zahtevaju česte revizije. I zato ova monografija predstavlja riznicu znanja oblasti iz digitalnih marketing komunikacija. Verovatno je prva publikacija ove vrste u Srbiji koja je uspela da isprati turbulentne poslovne odluke Elona Maska i Twitter nazove društvenom mrežom X. Različite teme iz oblasti digitalnih marketing komunikacija organizovane su logično, tako da čitaoce vode od osnova, ka konkretnijim i kompleksnijim temama.
Prof. dr Danijela Lalić
U današnjem poslovnom svetu, gde se informacije šire munjevitom brzinom, i gde su digitalni kanali postali primarna veza između brendova i publike, monografija Digitalne komunikacije. Upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri ističe se kao dubinsko ispitivanje ovog kritičnog aspekta savremenog biznisa. Nivo znanja koji se može steći čitanjem monografije, novi pristup ovom pitanju i revnosna posvećenost potpunom razumevanju digitalnih marketinških komunikacija čine ga važnim doprinosom nauci.
Prof. dr Marina Đorđević
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Digitalne komunikacije” Odustani od odgovora
Kategorije: Biznis i ekonomija, Marketing i PR
Izdavač | |
---|---|
Autor | |
Godina izdanja | |
Jezik | |
Pismo | |
Broj strana | |
Povez i format |
9788662634962 8662634962
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.