-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče
Digitalni Marketing: Planiranje
Šifra proizvoda:
9788681042038
Cena:
3,300.00RSD
Na zalihama
Knjiga će vam pomoći da idete u korak sa promenama i kreirate efikasnu i savremenu korisnički orijentisanu e-marketinšku strategiju. Ovaj praktični i sadržajan vodič kombinuje već ustanovljene pristupe marketinškom planiranju sa kreativnom upotrebom novih e-modela i e-alata. Autori integrišu tehnologije društvenih medija, kao što su društveno umrežavanje, tablet-uređaji i mobilne aplikacije, u marketinški miks demonstrirajući kako ti novi načini dopiranja do korisnika mogu da se integrišu u vaše tradicionalne marketinške planove.
Knjiga se bavi i zakonskim propisima u oblasti e-marketinga, imejl marketingom, društvenim mrežama, marketingom na internet pretraživačima, oglašavanjem na internetu, CRM-om, principima veb-dizajna, veb-analitike i integrisanog upravljanja marketingom.
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Digitalni Marketing: Planiranje” Odustani od odgovora
Kategorije: Biznis i ekonomija, Marketing i PR
Izdavač | |
---|---|
Autor | |
Godina izdanja | |
Jezik | |
Pismo | |
Broj strana | |
Povez i format |
9788681042038 8681042038
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.