Izborna vrtoglavica

Šifra proizvoda:

9788671023450

Cena:

1,320.00RSD

Na zalihama

Šta se dešava u jednoj kampanji pre nego što birač ode iza paravana? Kako da mu „prodamo“ čoveka, program, stranku, ideje? Da li mediji stvaraju predsednike? Da li političko reklamiranje ima stvarnu moć? Otkrivajući zakulisne radnje oko francuskih i inostranih izbora, koje obiluju anegdotama, autor iznosi svoje tajne iz kampanja i razotkriva ulogu komunikacije u političkom životu. Segela realno dimenzionira značaj političkog marketinga i izbornih kampanja pokazujući na primerima o kojima piše da dobra kampanja nije dovoljna za pobedu na izborima, ali da loša kampanja upropašćuje i izgledne kandidate. Posebno je značajan završni deo knjige u kome Segela nudi svoje viđenje budućih izbornih kampanja.

Recenzije

Još nema komentara.

Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Izborna vrtoglavica”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Godina izdanja

Autor

Jezik

Pismo

Broj strana

Povez i format

Izdavač

9788671023450 8671023450
Dostupno na sledećim lokacijama:

Od istog autora

Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.

Nedavno pregledani proizvodi