Izborna vrtoglavica
Šifra proizvoda:
Cena:
1,320.00RSD
Na zalihama
Šta se dešava u jednoj kampanji pre nego što birač ode iza paravana? Kako da mu „prodamo“ čoveka, program, stranku, ideje? Da li mediji stvaraju predsednike? Da li političko reklamiranje ima stvarnu moć? Otkrivajući zakulisne radnje oko francuskih i inostranih izbora, koje obiluju anegdotama, autor iznosi svoje tajne iz kampanja i razotkriva ulogu komunikacije u političkom životu. Segela realno dimenzionira značaj političkog marketinga i izbornih kampanja pokazujući na primerima o kojima piše da dobra kampanja nije dovoljna za pobedu na izborima, ali da loša kampanja upropašćuje i izgledne kandidate. Posebno je značajan završni deo knjige u kome Segela nudi svoje viđenje budućih izbornih kampanja.
| Godina izdanja | |
|---|---|
| Autor | |
| Jezik | |
| Pismo | |
| Broj strana | |
| Povez i format | |
| Izdavač | |
| Zemlja porekla | |
| Jedinica mere |
Dostupno na sledećim lokacijama:
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.









Recenzije
Još nema komentara.