Konkurencija na nišanu
Šifra proizvoda:
Cena:
990.00RSD
Na zalihama
„Knjiga o konkurentskom intelidžensu autora Viktora Raduna, prilagođena je specijalizovanoj ali i široj čitalačkoj publici. Reč je o pionirskom delu u našoj stručnoj literaturi o konkurentskom intelidžensu (KI) kao funkciji od izuzetnog značaja u tržišnoj utakmici, o čemu se kod nas vrlo malo zna i još manje razmišlja… U današnjim, turbulentnim, visokorizičnim uslovima poslovanja na globalnom tržištu, konkurentska strategija je kao takva nužnost… Ova knjiga će pomoći da se skeptici uvere u značaj KI za postavljanje konkurentske strategije preduzeća, naročito u strategijskom odlučivanju i akciji preduzeća prema konkurentskom okruženju i samim tim njegovom uspehu na tržištu.“
– Vladimir Prvulović
Kratak sadržaj
Prvi deo: Globalizacija i promene uslova poslovanja u globalnoj ekonomiji
Drugi deo: Pojam i faktori konkurentnosti u globalnom poslovanju
Treći deo: Određenje konkurentskog intelidžensa (KI)
Četvrti deo: Znanje u funkciji konkurentnosti
Peti deo: Faze ciklusa konkurentskog intelidžensa
Šesti deo: Etička pitanja KI
Sedmi deo: Strategijska funkcija i organizacija KI u preduzeću
Osmi deo: Primena KI u praksi
| Izdavač | |
|---|---|
| Autor | |
| Godina izdanja | |
| Jezik | |
| Pismo | |
| Broj strana | |
| Povez i format |
Dostupno na sledećim lokacijama:
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.









Recenzije
Još nema komentara.