-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče

Prezentacijom do uspeha (srpski prevod)
550.00RSD Originalna cena je bila: 550.00RSD.495.00RSDTrenutna cena je: 495.00RSD.

SOCIJALNA PSIHOLOGIJA
2,990.00RSD Originalna cena je bila: 2,990.00RSD.2,691.00RSDTrenutna cena je: 2,691.00RSD.
Marketing u javnom sektoru put do boljeg izvrsenja
Šifra proizvoda:
T9788686313065
Cena:
2,199.00RSD Originalna cena je bila: 2,199.00RSD.1,979.10RSDTrenutna cena je: 1,979.10RSD.
Na zalihama
KAKO DA STVORITE VEĆU VREDNOST ZA SVAKI NOVČIĆ KOJI POTROŠITE!?
Marketing u javnom sektoru je ključna knjiga napisana isključivo za institucije javne vlasti. Ona nudi desetine uspešnih priča na području marketinga na osnovu iskustava ustanova svih vrsta širom sveta kako biste mogli da učinite promene u vašoj organizaciji. Jednostavno rečeno: ova knjiga vas osnažuje da izgradite ustanovu „visoke tehnologije visokog senzibiliteta“, tj. ustanovu budućnosti, i stvorite veću vrednost za svaki novčić koji potrošite.
Svetski priznati marketinški stručnjak dr Filip (Philip) Kotler i konsultantkinja za društveni marketing Nensi Li (Nancy Lee) dokazuju da je marketing više od komunikacije i da je u svojoj suštini usmeren na građane. Naučićete sve o marketinškim mehanizmima i shvatiće da oni mogu da podstaknu građansku podršku za vašu ustanovu, kao i upotrebu vaših proizvoda i usluga, da utiču na pozitivno javno ponašanje, pa čak i da povećaju prihode i snize operativne troškove. Ova knjiga nudi smislene obrasce o tome kako stvoriti snažan brend, kako prikupiti podatke od građana i kako oceniti uspešnost sopstvenih mera. Knjiga predstavlja detaljan model za razvoj marketinškog plana, objedinjujući lekcije iz čitave knjige u jedan kompaktan i efikasan marketinški plan.
OSTVARITE INOVATIVNOST, ODGOVORNOST I ZADOVOLJSTVO GRAĐANA!
• Iskoristite isprobana marketinška načela radi povećavanja nivoa saradnje, poštovanja propisa i zakona, kao i podrške građana!
• Realizujte marketinšku taktiku „4P“: optimalizujte proizvod, cenu, mesto i reklamu!
• Segmentujte svoja tržišta, budite dostupni svojim klijentima tamo gde se oni nalaze – i udovoljite im!
• Utičite na pozitivno ponašanje s 12 načela društvenog marketinga koja deluju!
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Marketing u javnom sektoru put do boljeg izvrsenja” Odustani od odgovora
Kategorije: Biznis i ekonomija, Marketing i PR
Povez i format | |
---|---|
Broj strana | |
Autor | |
Godina izdanja | |
Pismo | |
Izdavač |
T9788686313065
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.