Mediji, kultura i umetnost u doba populizma
Šifra proizvoda:
Cena:
1,210.00RSD
Na zalihama
Populizam postepeno, iako ne mnogo vidljivo, ulazi u centar interesovanja srpske nauke i srpskog društva. Još od sredine osamdesetih godina XX veka populistička komunikacija, u početku gotovo neprimetno, osvaja medijski i kulturni prostor Srbije, da bi devedesetih preovlađivala u javnom diskursu i značajno uticala na oblikovanja javne sfere, njenih idejnih i estetskih vrednosti. Naučna razmatranja su se većinom zadržavala na političkoj populističkoj komunikaciji, a po strani su ostavljeni prodori populizma u medijsku, kulturnu, urbanu, pa čak i obrazovnu politiku, mada su mnogo pre istraživača pojedini umetnici počeli da istražuju fenomene populizma unutar same umetnosti. S toga je potpuno prirodno da su nastavnici Fakulteta dramskih umetnosti, usredsređeni na proučavanje kulturoloških fenomena, umetničkih izraza i kreativne komunikacije, pažnju posvetili i uticaju populizma i populističke retorike na kulturu, vrednosne obrasce, umetničke i medijske prakse. Predstavljeni autori i njihovi radovi u ovom zborniku dovoljno su dobra preporuka čitaocima i istraživačima ne samo da upoznaju, već i da aktivno promišljaju različite aspekte populizma u domaćim i širim svetskim okvirima, od sfere politike i društvenih odnosa, preko kulturne i medijske politike, do raznovrsnih komunikacionih i medijskih praksi, te na kraju umetnosti, kao najznačajnijeg fenomena ljudskog izražavanja vrednosti, stremljenja i iskustava.
| Autor | |
|---|---|
| Godina izdanja | |
| Jezik | |
| Pismo | |
| Broj strana | |
| Povez i format | |
| Izdavač | |
| Jedinica mere |









Recenzije
Još nema komentara.