Menadžment i marketing usluga

Šifra proizvoda:

9788687677197

Cena:

1,950.00RSD

Na zalihama

Rečima „usluge su svuda oko nas“ autori prof. dr Čedomir Ljubojević i dr Aleksandar Dejanović počinju da čitaoce uvode u knjigu Menadžment i marketing usluga. Svoje višedecenijsko teorijsko i praktično iskustvo u proučavanju ove naučne oblasti, autori su sintetizovali u osam poglavlja. U prvom delu predstavljen je značaj usluga u savremenoj ekonomiji, a u drugom pojam i karakteristike usluga. U trećem delu je objašnjena koncepcija proširenog marketing miksa za usluge, a zatim su se autori u četvrtom delu fokusirali na upravljanje odnosima sa klijentima. Peti deo se odnosi na kvalitet usluge, šesti deo na kulturu usluge. Sedmi deo posvećen je elektronskim uslugama, a poslednji, osmi deo, brendiranju usluga. Ova knjiga je prvenstveno koncipirana kao udžbenik, ali može da posluži i kao priručnik za sve koji posluju u sektoru usluga. Sadrži mnogo primera i korisnih preporuka koje mogu da se primene u praksi uslužnih organizacija. Posle čitanja ove knjige, usluge se posmatraju na drugačiji način. Čitaoci dobijaju novu perspektivu o tome šta je zaista važno u odnosu između isporučioca i korisnika usluge. Dublje razumevanje suštine usluge je posebno važno i za sve koji se bave elektronskim uslugama, jer se bez toga, bez obzira na primenjene savremene tehnološke alate, ne može očekivati uspeh u uslužnom biznisu.

Recenzije

Još nema komentara.

Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Menadžment i marketing usluga”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

9788687677197 8687677197
Dostupno na sledećim lokacijama:

Od istog autora

Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.

Možda vam se dopadne

Nedavno pregledani proizvodi