Modni marketing

Šifra proizvoda:

9788679561015

Cena:

1,320.00RSD

Na zalihama

„U izvanredno korisnoj monografiji MODNI MARKETING autor je uspeo da na znalački način postigne sinergetski efekat: da objasni industriju mode, da primeni marketing principe na nju i da sažme materiju u konzistentno štivo koje se čita sa zadovoljstvom. Knjiga će biti korisna u dinamičnom i inovativnom okruženju modne industrije, ali i studentima osnovnih i master akademskih studija. Osim toga, očekujem od ove monografije da bude podsticaj i za druge istraživače da se ova multidisciplinarna oblast što bolje sagleda i objasni.“

Dekan dr Ana Bovan

„Na svu sreću, u modi nikada nismo kasnili već naprotiv! Za mladu osobu je važno da poznaje taj deo našeg marketinga mode i modne industrije jer kao i sve grane, moda je vezana za krug u kome se stvari ponavljaju, ali i nadograđuju. Autorka je lepo iznela sve funkcije i prednosti modnog marketinga. Taj holistički pristup povezan sa praksom i primenjivim znanjem od posebnog je značaja za studente. Do sada su studenti iz ove oblasti morali da se snalaze sa literaturom, a sada imaju sve prikupljeno na jednom mestu pa bih stoga pohvalila autorku na ovako iscrpnom istraživačkom radu.“

Dekan dr Leposava Zečević

Recenzije

Još nema komentara.

Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Modni marketing”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Izdavač

Autor

Godina izdanja

Jezik

Pismo

Broj strana

Povez i format

9788679561015 8679561015
Dostupno na sledećim lokacijama:

Od istog autora

Možda vam se dopadne

Nedavno pregledani proizvodi