Nazad na proizvode
Marketing u javnom sektoru put do boljeg izvrsenja
Marketing u javnom sektoru put do boljeg izvrsenja Originalna cena je bila: 2,199.00RSD.Trenutna cena je: 1,979.10RSD.

Prezentacijom do uspeha (srpski prevod)

Šifra proizvoda:

T9788686313010

Cena:

Originalna cena je bila: 550.00RSD.Trenutna cena je: 495.00RSD.

Na zalihama

SLABA PREZENTACIJA MOŽE UNIŠTITI POSAO, A DOBRA MU MOŽE DATI KRILA!

Svetski poznati konsultant i prezentator Džeri Vajsman govori kako da se povežemo sa najtežom i najzahtevnijom publikom i da ih podstaknemo na akciju. Ova knjiga je zapravo praktičan vodič za stvaranje uverljive prezentacije, od uvodnog razmatranja o misiji prezentacije i novim trendovima do sasvim konkretnih tehnika predstavljanja koje su potrebne da publiku osvojite u prvih 90 minuta. Vajsman takođe savetuje svoje čitaoce kako da primenjuju multimediju u savremenom poslovanju i nastavi i kako da odbace Powerpoint obrasce i fokusiraju se na ono što zaista zanima publiku.

 

Retko koji posao ljudi obavljaju tako često, a tako slabo, kao prezentacije. Jedna od poslednjih procena je da se svaki dan održi 30 miliona prezentacija s “Majkrosoftovim” PowerPoint dijapozitivima. Siguran sam da ste i vi prisustvovali mnogima. Koliko ih je zaista bilo značajnih, uspešnih i uverljivih? Možda samo nekoliko.

 

Većina prezentacija postane žrtva nečega što nazivamo Pet smrtnih grehova:

• Nema jasne poente. Publika napusti prezentaciju pitajući se o čemu je zapravo reč. Koliko puta ste prisustvovali celoj prezentaciji i na kraju se pitali: “Gde je ovde poruka?”
• Nema koristi za publiku. Prezentacija nije uspela da pokaže kakvu korist publika može da ima od predstavljene informacije. Koliko puta ste prisustvovali prezentaciji i ponovo sebi govorili: “I, šta onda?”
• Nema jasnog toka. Sled ideja je tako zbrkan da publika nije u stanju da ga prati. Koliko puta ste prisustvovali prezentaciji i u jednom času rekli: “Samo malo, molim! Kako je predstavljač došao dotle?”
• Previše detaljno. Toliko puno činjenica je predstavljeno, uključujući činjenice koje su previše tehničke prirode, ili su nevažne, tako da je glavna poenta nejasna. Koliko puta ste bili na prezentaciji i u jednom času rekli: “Šta to znači?”
• Predugo. Publika izgubi koncentraciju i dosađuje se pre nego što se prezentacija završi. Koliko puta ste u vašem sveukupnom profesionalnom životu čuli, i jeste li ikad čuli prezentaciju koja je bila prekratka?

Recenzije

Još nema komentara.

Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Prezentacijom do uspeha (srpski prevod)”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Broj strana

Povez i format
Autor

Godina izdanja

Pismo
Izdavač

T9788686313010
Dostupno na sledećim lokacijama:

Od istog autora

Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.

Možda vam se dopadne

Nedavno pregledani proizvodi