-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče

Radiologija pankreasa
440.00RSD

Marketing u javnom sektoru put do boljeg izvrsenja
2,199.00RSD Originalna cena je bila: 2,199.00RSD.1,979.10RSDTrenutna cena je: 1,979.10RSD.
Prezentacijom do uspeha (srpski prevod)
Šifra proizvoda:
T9788686313010
Cena:
550.00RSD Originalna cena je bila: 550.00RSD.495.00RSDTrenutna cena je: 495.00RSD.
Na zalihama
SLABA PREZENTACIJA MOŽE UNIŠTITI POSAO, A DOBRA MU MOŽE DATI KRILA!
Svetski poznati konsultant i prezentator Džeri Vajsman govori kako da se povežemo sa najtežom i najzahtevnijom publikom i da ih podstaknemo na akciju. Ova knjiga je zapravo praktičan vodič za stvaranje uverljive prezentacije, od uvodnog razmatranja o misiji prezentacije i novim trendovima do sasvim konkretnih tehnika predstavljanja koje su potrebne da publiku osvojite u prvih 90 minuta. Vajsman takođe savetuje svoje čitaoce kako da primenjuju multimediju u savremenom poslovanju i nastavi i kako da odbace Powerpoint obrasce i fokusiraju se na ono što zaista zanima publiku.
Retko koji posao ljudi obavljaju tako često, a tako slabo, kao prezentacije. Jedna od poslednjih procena je da se svaki dan održi 30 miliona prezentacija s “Majkrosoftovim” PowerPoint dijapozitivima. Siguran sam da ste i vi prisustvovali mnogima. Koliko ih je zaista bilo značajnih, uspešnih i uverljivih? Možda samo nekoliko.
Većina prezentacija postane žrtva nečega što nazivamo Pet smrtnih grehova:
• Nema jasne poente. Publika napusti prezentaciju pitajući se o čemu je zapravo reč. Koliko puta ste prisustvovali celoj prezentaciji i na kraju se pitali: “Gde je ovde poruka?”
• Nema koristi za publiku. Prezentacija nije uspela da pokaže kakvu korist publika može da ima od predstavljene informacije. Koliko puta ste prisustvovali prezentaciji i ponovo sebi govorili: “I, šta onda?”
• Nema jasnog toka. Sled ideja je tako zbrkan da publika nije u stanju da ga prati. Koliko puta ste prisustvovali prezentaciji i u jednom času rekli: “Samo malo, molim! Kako je predstavljač došao dotle?”
• Previše detaljno. Toliko puno činjenica je predstavljeno, uključujući činjenice koje su previše tehničke prirode, ili su nevažne, tako da je glavna poenta nejasna. Koliko puta ste bili na prezentaciji i u jednom času rekli: “Šta to znači?”
• Predugo. Publika izgubi koncentraciju i dosađuje se pre nego što se prezentacija završi. Koliko puta ste u vašem sveukupnom profesionalnom životu čuli, i jeste li ikad čuli prezentaciju koja je bila prekratka?
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Prezentacijom do uspeha (srpski prevod)” Odustani od odgovora
Kategorije: Biznis i ekonomija, Menadžment i organizacija
Broj strana | |
---|---|
Povez i format | |
Autor | |
Godina izdanja | |
Pismo | |
Izdavač |
T9788686313010
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.