Principi Marketinga- Prevod Srpski

Šifra proizvoda:

9788686313034

Cena:

Originalna cena je bila: 2,599.00RSD.Trenutna cena je: 2,339.10RSD.

Na zalihama

IV EVROPSKO IZDANJE NAJPOZNATIJEG SVETSKOG UDŽBENIKA IZ MARKETINGA NA SRPSKOM JEZIKU!
Ovo je prvo prevedeno izdanje vrhunskog svetskog udžbenika neophodnog za sve koji se bave marketingom. Pokriva sva osnovna područja iz savremene marketinške teorije i prakse, pa je zbog toga nezaobilazno štivo za studente, ali i stručnjake koji žele da obnove ili dopune postojeća znanja. Knjiga „Principi marketinga“ daje sveobuhvatni uvid u tematiku na vrlo pristupačan način, sa puno primera i slučajeva iz prakse. Izuzetno dobro je grafički opremljena i aktuelna, jer autori, između ostalog, govore i o novim tendencijama u marketingu, kao što su internet poslovanje i e-trgovina, o globalnom marketingu u 21. veku, društvenoj odgovornosti, izgradnji i upravljanju globalnim markama, kao i o drugim područjima savremenog marketinga.Teorijska pojašnjenja i iznošenje primera iz prakse poznatih svetskih kompanija daju rešenja za probleme sa kojima se svakodnevno susreću menadžeri radeći u dinamičnom području modernog marketinga.Sadržaj knjige uključuje i strateški marketing i marketinško okruženje, ponašanje potrošača, marketinško istraživanje, segmentaciju i pozicioniranje, marketing odnosa, konkurentne strategije, kao i marketing mix sa svim njegovim delovima: proizvodom i uslugama, određivanjem cena, integrisanom marketinškom komunikacijom i upravljanjem distribucijom.Ilustrovani primeri i studije slučajeva iz cele Evrope i sveta izneseni su tako da teme poglavlja smeštaju u kontekst i tako postaju razumljive, zanimljive i bliže studentima.Knjiga je izvrsno grafički opremljena fotografijama u boji, oglasima, tabelama, slikama koje ilustruju i oživljavaju teme o kojima pišu autori.Ova knjiga ima osam delova. Prva četiri pokrivaju marketinške pojmove i strategiju, a druga četiri marketing miks.
Prvi deo – Marketing danas  daje uvod u marketing u svetu koji se menja i zatim odmah uvodi temu strategijskog marketinga kao načina sjedinjavanja svih aktivnosti marketinga. Osim što daje prvi okvir za marketinško razmišljanje, poglavlje prikazuje veze između poglavlja koja slede i priprema teren za ostatak teksta
Drugi deo – Marketinške odrednice počinje s trećim poglavljem koje istražuje sve dimenzije okruženja u kojem se takmiče današnja preduzeća. Za razliku od većine drugih tekstova, koji velike trendove koji se pojavljuju u okruženju poput internet revolucije, globalizacije i uloge marketinga u širem društvu, spominju u završnim primedbama na kraju knjige, Principi marketinga odmah uvode te teme. Novo, četvrto poglavlje razmatra kako bi marketinške strategije i praksu trebalo prilagoditi da bi iskoristile Internet, koji je postao važan element u savremenom marketingu. Peto poglavlje bavi se važnim pitanjima društveno odgovornog marketinga, dok šesto poglavlje obrađuje marketing na globalnom tržištu.
Treći deo – Tržišta obrađuje ponašanje potrošača i način prikupljanja informacija o tržištu. Sedmo poglavlje istražuje ponašanje potrošača i tržišta krajnje potrošnje u kome mi, krajnji potrošači, živimo. Osmo poglavlje, proučava marketing na tržištu poslovne potrošnje, uključujući prodaju međunarodnim vladinim agencijama. Iako su manje uočljiva u glavnoj trgovačkoj četvrti, najviše marketinških aktivnosti odvija se na tržištima poslovne potrošnje. Deveto poglavlje daje celoviti pregled marketinškog istraživanja i pokriva ceo niz metoda prikupljanja informacija važnih pri donošenju marketinških odluka.
Četvrti deo – Strategija – započinje poglavljem o tome kako podeliti tržišta na tržišne segmente, izabrati ciljna tržišta i smestiti proizvode i usluge u glave potrošača. Jedanaesto poglavlje zatim prikazuje kako izgraditi odnos s potrošačima kroz zadovoljstvo kupaca, kvalitet, vrednost i uslugu, dok dvanaesto poglavlje istražuje načine osmišljavanja ske prednosti postojanja konkurencije i efikasnogtakmičenja.
Poslednja četiri poglavlja obrađuju marketing
Peti deo Proizvod – ima tri poglavlja. Trinaesto poglavlje, koje govori o strategijama proizvoda i kreiranja marki, opširno obrađuje savremene teme poput vrednosti marke (brenda), pozicioniranja marke, upravljanja markom i novog kreiranja marke (rebranding). Četrnaesto poglavlje bavi se razvojem novih proizvoda i marki te načinom upravljanja proizvodom tokom njegovog životnog veka. Poslednje poglavlje u ovom delu detaljno obrađuje vrlo važno područje marketinških usluga.
Šesti deo – Cena – predstavljena je u jednom, sveobuhvatnom poglavlju, šesnaestom, koje razrađuje ključna razmatranja i pristupe određivanju cena i utvrđivanje strategija određivanja cena u okruženju koje se sve više vodi vrednošću i dinamičnim određivanjem cena.
Sedmi deo – Propaganda – sadrži tri poglavlja. Sedamnaesto poglavlje razmatra važnost razvoja strategije integrisanih marketinških komunikacija. Oglašavanje, unapređenje prodaje i odnosi s javnošću obrađeni su u osamnaestom poglavlju. Ovaj deo završava se devetnaestim poglavljem o ličnoj prodaji i drugim oblicima direktnog marketinga.
Osmi deo – Distribucij – predstavlja poslednju etapu procesa dovođenja proizvoda ili usluga do kupca. Dvadeseto poglavlje, poslednje u knjizi, razmatra tradicionalni protok roba i usluga kroz kanale marketinga i logističko upravljanje veleprodajom i maloprodajom.

Recenzije

Još nema komentara.

Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Principi Marketinga- Prevod Srpski”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

9788686313034 8686313034
Dostupno na sledećim lokacijama:

Od istog autora

Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.

Nedavno pregledani proizvodi