AFRIKA U USPONU
AFRIKA U USPONU Originalna cena je bila: 1,499.00RSD.Trenutna cena je: 1,349.10RSD.
Nazad na proizvode
EUROPSKA UNIJA
EUROPSKA UNIJA Originalna cena je bila: 2,599.00RSD.Trenutna cena je: 2,339.10RSD.

REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE

Šifra proizvoda:

T9789532461077

Cena:

Originalna cena je bila: 1,499.00RSD.Trenutna cena je: 1,349.10RSD.

Na zalihama

PRELAŽENJE GRANICA U SVETU U KOJEM SU RAZLIKE JOŠ UVEK VAŽNE!
GLOBALNA TRŽIŠTA JOŠ UVEK SU ODVOJENA, I TO NE SAMO KILOMETRIMA!

 

U našoj se pretpostavljenoj globalizovanoj ekonomiji poslovnim subjektima savetuje da posluju prekogranično kao da je celi svet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim. Naposletku, svet ipak nije tako ravan. Poslovni subjekti koji ne uzimaju u obzir specifične političke, kulturne i ekonomske razlike osuđeni su na propast. Knjiga Redefiniranje globalne strategije profesora i savetnika za strategiju Pankaja Ghemawata nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti kao i na praktičnim instrumentima koji pomažu u postizanju profitabilnosti u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se uobičajenom stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je svet ustvari „poluglobaliziovan“. Kroz razumljivu analizu, baziranu na činjenicama objašnjava da je globalno poslovno okruženje definisano razlikama koje donose granice. Koristeći detaljne primere uspeha i posrtanja najmoćnijih svetskih kompanija, Redefiniranje globalne strategije daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim subjektima u stvaranju vrednosti iz prekograničnog poslovanja:

 

CAGE obrazac za udaljenosti – Razlike među državama mogu se meriti kroz kulturne, administrativne, geografske i ekonomske dimenzije. Razumevanje onih dimenzija udaljenosti koje su najvažnije za vašu industriju pomaže pri utvrđivanju prepreka koje vaša globalna strategija mora nadvladati, kao i mostove koje je potrebno izgraditi za pomirenje tih prepreka.

 

ADDING bodovna lista vrednosti – Zavedene veličinom i pretpostavkom o ekonomijama razmera, kompanije se upuštaju u prekogranično poslovanje bez stvarnog analiziranja kako na njihove ekonomije utiču razlike koje postoje među tržištima. ADDING lista vrednosti pomaže poslovnim subjektima da stvore dodatnu vrednost, a ne samo povećaju obim poslovanja.

 

AAA trougao – Postoje tri uopštene strategije za suočavanje s prekograničnim razlikama: adaptacija za prilagođavanje razlikama, agregiacija za prevladavanje razlika, kao i arbitraža za ostvarivanje dobiti iskorišćavanjem neizbežnih neravnoteža između tržišta. Ove strategije značajno proširuju prostor globalne strategije u odnosu na pristup da je ista strategija pogodna za sve situacije. Omogućavanjem strateških instrumenata i pristupa „korak po korak“ za stvaranje dobiti iz međunarodne ekonomije, redefinisanje globalne strategije pomaže poslovnim subjektima da izvuku najviše koristi iz našeg poluglobalizovanog sveta.

Recenzije

Još nema komentara.

Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Težina 545 kg
Povez i format

Broj strana

Autor

Godina izdanja

Pismo
Izdavač

T9789532461077
Dostupno na sledećim lokacijama:

Od istog autora

Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.

Možda vam se dopadne

Nedavno pregledani proizvodi