-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče

AFRIKA U USPONU
1,499.00RSD Originalna cena je bila: 1,499.00RSD.1,349.10RSDTrenutna cena je: 1,349.10RSD.

EUROPSKA UNIJA
2,599.00RSD Originalna cena je bila: 2,599.00RSD.2,339.10RSDTrenutna cena je: 2,339.10RSD.
REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE
Šifra proizvoda:
T9789532461077
Cena:
1,499.00RSD Originalna cena je bila: 1,499.00RSD.1,349.10RSDTrenutna cena je: 1,349.10RSD.
Na zalihama
PRELAŽENJE GRANICA U SVETU U KOJEM SU RAZLIKE JOŠ UVEK VAŽNE!
GLOBALNA TRŽIŠTA JOŠ UVEK SU ODVOJENA, I TO NE SAMO KILOMETRIMA!
U našoj se pretpostavljenoj globalizovanoj ekonomiji poslovnim subjektima savetuje da posluju prekogranično kao da je celi svet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim. Naposletku, svet ipak nije tako ravan. Poslovni subjekti koji ne uzimaju u obzir specifične političke, kulturne i ekonomske razlike osuđeni su na propast. Knjiga Redefiniranje globalne strategije profesora i savetnika za strategiju Pankaja Ghemawata nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti kao i na praktičnim instrumentima koji pomažu u postizanju profitabilnosti u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se uobičajenom stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je svet ustvari „poluglobaliziovan“. Kroz razumljivu analizu, baziranu na činjenicama objašnjava da je globalno poslovno okruženje definisano razlikama koje donose granice. Koristeći detaljne primere uspeha i posrtanja najmoćnijih svetskih kompanija, Redefiniranje globalne strategije daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim subjektima u stvaranju vrednosti iz prekograničnog poslovanja:
CAGE obrazac za udaljenosti – Razlike među državama mogu se meriti kroz kulturne, administrativne, geografske i ekonomske dimenzije. Razumevanje onih dimenzija udaljenosti koje su najvažnije za vašu industriju pomaže pri utvrđivanju prepreka koje vaša globalna strategija mora nadvladati, kao i mostove koje je potrebno izgraditi za pomirenje tih prepreka.
ADDING bodovna lista vrednosti – Zavedene veličinom i pretpostavkom o ekonomijama razmera, kompanije se upuštaju u prekogranično poslovanje bez stvarnog analiziranja kako na njihove ekonomije utiču razlike koje postoje među tržištima. ADDING lista vrednosti pomaže poslovnim subjektima da stvore dodatnu vrednost, a ne samo povećaju obim poslovanja.
AAA trougao – Postoje tri uopštene strategije za suočavanje s prekograničnim razlikama: adaptacija za prilagođavanje razlikama, agregiacija za prevladavanje razlika, kao i arbitraža za ostvarivanje dobiti iskorišćavanjem neizbežnih neravnoteža između tržišta. Ove strategije značajno proširuju prostor globalne strategije u odnosu na pristup da je ista strategija pogodna za sve situacije. Omogućavanjem strateških instrumenata i pristupa „korak po korak“ za stvaranje dobiti iz međunarodne ekonomije, redefinisanje globalne strategije pomaže poslovnim subjektima da izvuku najviše koristi iz našeg poluglobalizovanog sveta.
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE” Odustani od odgovora
Kategorije: Biznis i ekonomija, Menadžment i organizacija
Težina | 545 kg |
---|---|
Povez i format | |
Broj strana | |
Autor | |
Godina izdanja | |
Pismo | |
Izdavač |
T9789532461077
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.