-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče
Suočavanje stavova o motivaciji: etički priručnik za poslodavce i zaposlene
Šifra proizvoda:
K9788679560711
Cena:
1,430.00RSD
Na zalihama
Motivacija je popularna i frekventna reč u poslovnom vokabularu… Tema je mnogih kurseva i radionica… Međutim, na našem tržištu su retke celovite, instruktivne i izdvojene knjige posvećene radnoj motivaciji. Otuda je knjiga Sandre Milenković Nikolić o raskoraku teorije i prakse u radnoj sredini, veoma dragocena. Njena istraživačka ozbiljnost i preciznost prošarana je ilustrativnim i poučnim metaforama i inspirativnim pričama…
Knjiga Sandre Milenković Nikolić je snažno kritički i humanistički intonirana. Ona ukazuje na inerciju upravljanja po prevaziđenim modelima. Ovo teorijsko i emiprijski čvrsto utemeljeno štivo ističe da savremeni menadžment, koji i kao primenjena psihološka nauka, treba da stavi taj činilac u prvi plan, koliko iz humanističko-etičkih razloga, toliko i zbog dugoročnog uspeha i održivosti organizacija.
Prof. dr Tatjana Milivojević
Suočavajući se sa dobrim i lošim primerima menadžment prakse knjiga SUOČAVANJE STAVOVA O MOTIVACIJI, zapravo proverava teorijsku tvrdnju da je pozitivna motivacija temeljna vitalna komponenta održivog preduzeća.
Sandra Milenković Nikolić je uočila nesklad u savremenom poslovnom svetu koji znatno više ulaže u imidž organizacije nego u dobre međuljudske odnose i uspešnu poslovnu komunikaciju sa zaposlenima, partnerima, dobavljačima i podugovoračima. Da profitna logika ne donosi uspeh na duži rok, potvrdili su i rezultati istraživačkog projekta koji je autorka uradila u preduzećima u zemlji za potrebe ove knjige i ukazala na posledice negativne motivacije. Nebriga za ljude direktno utiče na kvalitet njihovog poslovnog učinka, a to vodi u nerad i službene intrige što stvara teške i komplikovane odnose u organizaciji… Posebna vrednost ove knjige je što ne počiva samo na temeljnoj analizi pomenutog stanja, već sučeljava stavove iz istraživanja i nudi konkretne mere i modele za prevazilaženje i predupređivanje problema.
Zorica Stablović Bulajić
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Suočavanje stavova o motivaciji: etički priručnik za poslodavce i zaposlene” Odustani od odgovora
Kategorije: Biznis i ekonomija, Marketing i PR
Izdavač | |
---|---|
Autor | |
Godina izdanja | |
Jezik | |
Pismo | |
Broj strana | |
Povez i format |
K9788679560711
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.