-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče

Psihijatrija 1,2,3
6,600.00RSD Originalna cena je bila: 6,600.00RSD.5,940.00RSDTrenutna cena je: 5,940.00RSD.

The History of Graphic Design. Vol. 1. 1890-1959
8,841.00RSD Originalna cena je bila: 8,841.00RSD.7,514.85RSDTrenutna cena je: 7,514.85RSD.
Uvod u digitalni marketing
Šifra proizvoda:
9788673105451
Cena:
2,420.00RSD
Na zalihama
Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu.
Da bismo razumeli promene i transformacije do kojih je došlo u polju marketinga, važno je da znamo njegovo poreklo. Ovaj celokupni vodič će vam pomoći da započnete prodaju i da reklamirate svoje preduzeće, tako što ćete naučiti SEO/SEM i upotrebljivost veba. Naučićete analitički deo servisa Google Analytics i oglašavanje na internetu putem Google AdWordsa. U ovoj knjizi ćete upoznati Web 2.0, a nakon što je pročitate u celosti, možda ćete poželeti i da se zaposlite u oblasti digitalnog marketinga!
Da li ste se ikada zapitali kako možete pametno iskoristiti proizvode koji obezbeđuju niz osnovnih aplikacija za preduzeća?
Koji su preduslovi za uspešno poslovanje?
Šta će se dogoditi ako se u vašoj kompaniji ne koristi digitalni marketing u poslovanju?
Da li znate koje najnovije i najbolje tehnologije, aplikacije, veb alatke i proizvode za upravljanje virtuelnim vezama sa klijentima trenutno koriste vaši konkurenti da bi pametnije i efikasnije radili svoj posao?
Slogan
Nekoliko redova teksta koji se lako pamti da biste privukli publiku (80 znakova sa razmakom).
Proširite svoje poslovne ciljeve uz pomoć ovog praktičnog vodiča.
Ključne funkcije
Oglašavanje na internetu
Marketinške kampanje na internetu
Marketing putem e-pošte
Marketing na internetu
Davanje saglasnosti za prijavljivanje na listu slanja
Mobilni marketing
Marketinški podaci
Digitalna strategija
Potrošački marketing
Šta ćete naučiti
Dizajnirajte, organizujte i nadgledajte strategije.
Optimizujte SEO veb sajta.
Kreirajte i procenite Google Ads kampanje i upravljajte njima, prikažite reklame i kampanje za načine plaćanja.
Integrišite mobilni marketing i marketinške kampanje putem e-pošte.
Koristite Google analitiku.
Poboljšajte pristupačnost i upotrebljivost veb sajta i korisnički doživljaj.
Budite primećeni na LinkedInu.
Primenite velike kolekcije podataka i mašinsko učenje na digitalni marketing.
Kome je namenjena ova knjiga
Svakome ko zbog ličnih, obrazovnih i/ili profesionalnih razloga želi da nauči osnove digitalnog marketinga. Takođe ona predstavlja dobar početak za trgovce koji bi želeli da upoznaju svoje klijente i da definišu strategije koje im najviše odgovaraju.
Sadržaj
Definišite svoju publiku – marketinški plan i propozicija vrednosti
Strategija sadržaja – ključni proces za poboljšanje kreiranja sadržaja
Koristite društvene medije za svoje poslovanje
Oglašavanje na društvenim mrežama – navedite ljude da razmišljaju i razgovaraju
SEO za početnike – naslov, URL i CTR
Marketing za pretraživače (SEM) – pozicionirajte svoj brend na tržištu (PPC i plaćena pretraga)
Prikažite reklamu da biste privukli publiku – Facebook, ciljna publika, ključne reči i pojmovi za pretragu
Kreirajte kampanju korišćenjem marketinga putem e-pošte – segmentacija, automatizacija e-pošte, podeljeno testiranje, A/B testiranje i optimizacija
Analizirajte šta ljudi rade na vašem veb sajtu – Google Analytics i velika kolekcija podataka
Pokrenite svoju karijeru u digitalnom marketingu – poslovi u digitalnom marketingu, LinkedIn, umrežavanje, velika kolekcija podataka, mašinsko učenje i kratka usmena prezentacija
O autoru
Cecilia Figueroa je stručnjak za digitalni marketing i specijalizirala je taktičke i strateške inovacije da bi postigla maksimalni poslovni uspeh. Nakon deset godina iskustva u svetu prodaje i poslovanja, prešla je na digitalni marketing 2016. godine i osmislila marketinške kampanje za američke i evropske kompanije.
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Uvod u digitalni marketing” Odustani od odgovora
Kategorije: Biznis i ekonomija, Marketing i PR
Autor | |
---|---|
Godina izdanja | |
Izdavač | |
Pismo | |
Povez i format | |
Jezik | |
Broj strana |
9788673105451 8673105451
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.