-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče

REDEFINIRANJE GLOBALNE STRATEGIJE
1,499.00RSD Originalna cena je bila: 1,499.00RSD.1,349.10RSDTrenutna cena je: 1,349.10RSD.

EUROPSKA UNIJA
2,599.00RSD Originalna cena je bila: 2,599.00RSD.2,339.10RSDTrenutna cena je: 2,339.10RSD.
VELIKI VAL
Šifra proizvoda:
T9789532461176
Cena:
1,499.00RSD Originalna cena je bila: 1,499.00RSD.1,349.10RSDTrenutna cena je: 1,349.10RSD.
Na zalihama
KAKO POBEDITI U SVETU NOVIH DRUŠTVENIH TEHNOLOGIJA?
UPRAVO SADA vaši korisnici pišu o vašim proizvodima na blogovima i preoblikuju vaše reklame na YouTube-u. Oni vas definšu na Wikipediji i napadaju na društvenim mrežama kao što je Facebook. Sve su to elementi društvenog fenomena velikog talasa koji je trajno promenio način na koji svet funkcioniše. Mnogim firmama to predstavlja pretnju. Vi to možete da shvatite kao prednost. U knjizi Veliki val dvoje vodećih analitičara iz firme Forrester Research opisuju kako možete da okrenete međusobno povezivanje korisnika u svoju korist.
U 25 stvarnih primera iz čitavog sveta (od zdravstvene zaštite, preko maloprodajnih trgovina i proizvoda za korisnike do poslovnih usluga) Li i Bernoff pokazuju kako vodeće firme prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac i aktiviraju svoje korisnike. Bilo da se bavite marketingom, istraživanjem, korisničkom podrškom, prodajom, razvojem ili čak vođenjem čitave firme, ovde se nalaze saveti upravo za vas, potkrepljeni stvarnim podacima o povratu ulaganja koji dokazuju da ti saveti deluju.
Veliki val temelji se na podacima prikupljenima od korisnika i na iskustvu desetina različitih firmi. Videćete kako su marketinški stručnjaci iz Procter & Gamble-a dokazali da je suptilni marketing u zajednici četiri puta efikasniji od televizije, kako Best Buy koristi inteligenciju više od hiljadu svojih zaposlenih unutar sopstvene društvene mreže, kako se Dell promenio uključivši podatke prikupljene od korisnika u gotovo svaki odsek, kako je jedna vinarija iz Južne Afrike udeseterostručila prodaju uz pomoć blogera, YouTube-a, Facebook-a i svakog drugog alata novih društvenih tehnologija. Ovaj trend ne možete ignorisati. Pročitajte Veliki val i naučite kako ga zajahati. Više nema povratka.
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o VELIKI VAL” Odustani od odgovora
Kategorije: Biznis i ekonomija, Marketing i PR
Težina | 1390 kg |
---|---|
Zemlja porekla | |
Jedinica mere | |
Autor | |
Godina izdanja | |
Izdavač |
T9789532461176
Dostupno na sledećim lokacijama:
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.