-
DEČIJE KNJIGE
- Uzrast 0 do 3 godine
- Uzrast 3 do 6 godina
- Uzrast 7 do 9 godina
- Uzrast 10 do 12 godina
- Nauka, umetnost, istorija i opšta interesovanja
- Bajke, basne, mitovi i legende
- Lektira, književnost i poezija
- Odrastanje, duh i telo
- Priručnici
- Enciklopedije
- Za čitaoce početnike
- Romani i priče
-
- Edicija Minimiki
- Zec Petar
-
- Radni listovi i dodatni materijali (vrtić)
-
- Tinejdž i YA
- Romani i priče
Zvezde supermarket kulture – Clio
Šifra proizvoda:
9788671024471
Cena:
1,210.00RSD
Na zalihama
„Status medijske zvezde, makar i kratkotrajan, predstavlja ključni parametar uspeha u Srbiji u prvoj deceniji 21. veka.“ Maja Vukadinović
Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvezdama. Centralno pitanje ove knjige, koja je nastala na osnovu doktorske disertacije Maje Vukadinović, jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije.
Potreba da se postane slavan i živi životom zvezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvezde predstavljaju ključne eksponente vrednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvezde utiču na svakodnevni život publike.
„Posvećujući pažnju analizi robnog karaktera zvezda i njihove suštinske neautentičnosti oblikovane medijskim delovanjem, Vukadinovićeva uočava ključnu ulogu publike u tržišnom vrednovanju medijskih ličnosti, kao i u procesu interpretacije medijske slike slavnih.“
dr Milena Dragićević Šešić,
prof. Univerziteta umetnosti u Beogradu
Maja Vukadinović, kulturolog i analitičar medija, diplomirala je Filmsku i TV produkciju na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Kao stipendista Američke asocijacije univerzitetskih žena (AAUW), magistrirala je u oblasti studija medija na uglednom univerzitetu New School u Njujorku. Doktorirala je na Fakultetu dramskih umetnosti, odbranivši prvu disertaciju iz oblasti kulture slavnih u Srbiji (Medijska kultura: zvezde i publika u savremenom potrošačkom društvu).
Na univerzitetu New School bila je asistent na predmetu “Osnove teorije medija”, a na Eugene Lang koledžu je predavala “Etničnost na američkoj televiziji”.
Pre akademske karijere, Maja Vukadinović se trinaest godina profesionalno bavila novinarstvom u oblasti kulture, najduže u dnevnom listu Politika, a u brojnim novinama i časopisima je objavila tekstove u kojima je pre svega analizirala kulturne i medijske fenomene i intervjuisala mnoge javne ličnosti. Bila je i TV kritičar-kolumnista Glasa javnosti, od 2000. do 2004. godine.
Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Zvezde supermarket kulture – Clio” Odustani od odgovora
Kategorije: Društvene nauke, Sociologija i antropologija
Autor | |
---|---|
Godina izdanja | |
Jezik | |
Pismo | |
Broj strana | |
Povez i format | |
Izdavač | |
Jedinica mere |
9788671024471 8671024471
Od istog autora
Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.
Recenzije
Još nema komentara.