Zvezde supermarket kulture – Clio

Šifra proizvoda:

9788671024471

Cena:

1,210.00RSD

Na zalihama

„Status medijske zvezde, makar i kratkotrajan, predstavlja ključni parametar uspeha u Srbiji u prvoj deceniji 21. veka.“ Maja Vukadinović

Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvezdama. Centralno pitanje ove knjige, koja je nastala na osnovu doktorske disertacije Maje Vukadinović, jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije.

Potreba da se postane slavan i živi životom zvezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvezde predstavljaju ključne eksponente vrednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvezde utiču na svakodnevni život publike.

„Posvećujući pažnju analizi robnog karaktera zvezda i njihove suštinske neautentičnosti oblikovane medijskim delovanjem, Vukadinovićeva uočava ključnu ulogu publike u tržišnom vrednovanju medijskih ličnosti, kao i u procesu interpretacije medijske slike slavnih.“
dr Milena Dragićević Šešić,
prof. Univerziteta umetnosti u Beogradu

Maja Vukadinović, kulturolog i analitičar medija, diplomirala je Filmsku i TV produkciju na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Kao stipendista Američke asocijacije univerzitetskih žena (AAUW), magistrirala je u oblasti studija medija na uglednom univerzitetu New School u Njujorku. Doktorirala je na Fakultetu dramskih umetnosti, odbranivši prvu disertaciju iz oblasti kulture slavnih u Srbiji (Medijska kultura: zvezde i publika u savremenom potrošačkom društvu).

Na univerzitetu New School bila je asistent na predmetu “Osnove teorije medija”, a na Eugene Lang koledžu je predavala “Etničnost na američkoj televiziji”.

Pre akademske karijere, Maja Vukadinović se trinaest godina profesionalno bavila novinarstvom u oblasti kulture, najduže u dnevnom listu Politika, a u brojnim novinama i časopisima je objavila tekstove u kojima je pre svega analizirala kulturne i medijske fenomene i intervjuisala mnoge javne ličnosti. Bila je i TV kritičar-kolumnista Glasa javnosti, od 2000. do 2004. godine.

Recenzije

Još nema komentara.

Pročitali ste ovu knjigu? - Napišite svoje mišljenje o Zvezde supermarket kulture – Clio”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Autor

Godina izdanja

Jezik

Pismo

Broj strana

Povez i format

Izdavač

Jedinica mere

9788671024471 8671024471
Dostupno na sledećim lokacijama:

Od istog autora

Na žalost nemamo više izdanja ovog autora.

Nedavno pregledani proizvodi