REKLAMACIJE, POVRAT ROBE/SREDSTAVA

Uslovi reklamacije

Ukoliko dođe do opravdane reklamacije nekog od kupljenih proizvoda, DATA STATUS će u najkraćem roku zameniti proizvod novim ili izvršiti povraćaj novca.

  • Kupovina u maloprodajnom objektu – Ukoliko je kupovina obavljena u nekom od maloprodajnih objekata DATASTATUSa, neophodno je da sa fiskalnim računom ili drugi dokazom o kupovini, kao i artiklom koji je predmet reklamacije posetite maloprodajni objekat gde je roba kupljena I gde će vam sredstva biti vraćena, a predmet reklamacije preuzet.
  • Kupovina na internet sajtu datastatus.rs – Ukoliko prilikom isporuke Korisnik ima primedbu na isporuku ili nije saglasan sa isporukom paketa, Korisnik primalac pošiljke raspolaže pravom da odbije uručenje paketa i obrati nam se povodom reklamacije pismenim putem. Ukoliko je Korisnik izvršio plaćanje gotovinski preko kurirske službe ili uplatom putem poštanske uplatnice / tekućeg računa, sredstva će biti vraćena u dogovoru sa Korisnikom na tekući račun Korisnika.

U slučaju povraćaja sredstava Korisniku prethodno naplaćenih zaduživanjem računa platne kartice, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DATA STATUS je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će sredstva biti vraćena na račun platne kartice Korisnika.

Odustajanje od kupovine na daljinu – Kupac ima pravo da se predomisli (jednostrano raskine ugovor), odnosno odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana isporuke robe i to bez navođenja razloga za odustanak, uz obavezu popunjavanja obrasca Izjava o odustanku od ugovora.

 

Pravilnik o reklamacijama

Pravo na odustajanje

Izjava o odustanku od ugovora sklopljenog na daljinu

 

Za sve reklamacije obratite se na:

+ 381 65 3017 817

info@datastatus.rs